Rynek Infrastruktury
Zakres zamówienia obejmuje: opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, naprawę i malowanie elementów stalowych wiaty peronowej i zadaszeń, naprawę i malowanie tynków przejścia podziemnego, naprawę peronu, naprawę dachu wiaty peronowej, wykonanie oświetlenia przejścia podziemnego.
Otwarcie ofert nastąpi 30 września.
Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena.
Realizacja całego zadania pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów pasażerskich. Usprawni to połączenie pomiędzy centrum miasta a dzielnicą Gdańsk Nowy Port (obszary przemysłowe i rejon portów), a także po zakończeniu Euro 2012, pozwoli na wykorzystanie linii kolejowej nr 249 w obsłudze stadionu i terenów wokół niego.